1. CE SUNT TEORIILE ÎNVĂŢĂRII Fundamente ştiinţifice şi aplicative pentru teoria şi metodologia instruirii
|
|||
2. FUNCŢIILE TEORIILOR ÎNVĂŢĂRII |
|||
3. TEORIILE ÎNVĂŢĂRII GRUPATE ÎN MODELE 3.1.Modelul behaviorist 3.2.Modelul cognitivist 3.3.Modelul constructivist 3.4. Implicații ale modelelor învățării în actul educațional |
|||
4.TEORIA CONDIŢIONĂRII OPERANTE 41.Teoria condiţionării operante 4.2. Aplicaţii ale teoriei lui Skinner
|
|||
5. TEORIA PSIHOGENEZEI CUNOŞTINŢELOR ŞI
OPERAŢIILOR INTELECTUALE 5.2.. Aplicaţii ale teoriei lui Piaget
|
|||
|
|||
7.1. Prezentarea teoriei învăţării-P.I.Galperin 7.2.Valenţe şi limite ale teoriei 7.3. Aplicaţii ale teoriei lui Galperin |
|||
8. TEORIA ÎNVĂŢĂRII CUMULATIV-IERARHICE 8.1. Prezentarea teoriei lui R.Gagne 8.2.Valenţe, limite şi aplicaţii ale teoriei |
|||
9. TEORIA ORGANIZATORILOR COGNITIVI ŞI ANTICIPATIVI DE PROGRES -D.P. AUSUBEL 9.1.Prezentarea teoriei 9.2. Contribuţia la constituirea unei teorii a instruirii şi învăţării
|
|||
10. STRATEGII DIDACTICE MODERNE DERIVATE DIN MODELELE ÎNVĂȚĂRII 10.1. Strategii interactive 10.2. Strategii activ-participative 10.3. Strategii bazate pe colaborare |
- Profesor: Mariana Dogaru
- Profesor: Claudia Vlaicu